Spectaculair slotweekend

Op zaterdag 29 en zondag 30 september wordt een bijzonder en veelzijdig programma gepresenteerd. Met dans, muziek, zang, theater en huiskamertoneel worden de geschiedenis van de wijk en de verhalen van bewoners op veelkleurige wijze verbeeld. Die optredens vinden plaats in de kapel en de tuin van de Zusters van Liefde, in het stadspark en op diverse plekken in de Veestraat, Nieuwstraat en Zeeheldenbuurt. Ook in het Zuiderkwartier en op het voorplein aan de Wassenaerlaan zijn er verrassende acts voor jong en oud.

Het programma wordt samengesteld i.s.m. Factorium Podiumkunsten, Fontys Hogeschool voor de Kunsten, de Zusters van Liefde en ContourdeTwern. Daarnaast is er deelname van bewoners, schoolkinderen van De Triangel en verschillende verenigingen uit de wijk. Een prachtige gelegenheid voor iedereen die het verleden en het huidige bestaan van dit ‘volkse’ stukje Tilburg wil beleven! Alle optredens zijn gratis te bezoeken.

In augustus wordt in de wijk Trouwlaan een programmafolder huis-aan-huis bezorgd. Ook de regionale kranten en weekbladen zullen aandacht aan dit slotweekend besteden. Op deze website wordt t.z.t. het programma eveneens vermeld. Dus raadpleeg ons regelmatig.