Honden

Honden op de foto

Laat jij je hond uit in het stadspark aan de Oudedijk? Mogen we dan een portret maken van je hond? Want er wonen veel honden in het gebied tussen klooster, Kwetterie en kerk. In het stadspark mogen ze dagelijks een rondje rennen en spelen met andere honden. De viervoeters komen er niet alleen, maar onder begeleiding van hun baasjes.

Stadsmuseum Tilburg en Stichting Straat zijn nieuwsgierig naar de honden en hun baasjes die in deze omgeving woonachtig zijn. We willen de honden graag me een foto vereeuwigen en aan de baasjes vragen waar ze wonen, welke straten zij graag bewandelen en wat er zo prettig is aan de wijk. De hondenportretten en de gegevens worden van 1 t/m 30 september in het stadspark gepresenteerd.

Wil jij jouw hond laten fotograferen en wat meer vertellen over het leven in jouw wijk? Stuur dan een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.