Bomenwandeling

Foto: verrassende en verborgen pareltjes in de Heikant

Geniet van een Heikantse wandeling langs nieuwe en oude bomen met oog voor de lokale natuur en een link naar de historie van de wijk.

Ad Kolen neemt u mee op zondagochtend om de lente in de Heikant te ervaren. We gaan naar talloze jonge, wat oudere, héél oude bomen en zelfs een stukje bos kijken, en we zien hoe het voorjaar er begint. De bladeren lopen uit, ze bloeien en vormen soms al zaden. Daarnaast komen wilde bloemen overal tot bloei en zingen vogels hun liedje om een partner te verleiden. Stevige schoenen en eventueel een verrekijker veraangenamen de wandeling.

Deelname is gratis, aanmelden is verplicht! Per wandeling kunnen slechts 15 personen deelnemen dus wees er op tijd bij!

Aanmelden: stuur een mail naar info@stichtingstraat.nl o.v.v. Bomenwandeling, uw naam, het aantal personen en de gewenste datum.  U ontvangt een bevestiging.

Data: zondag 11, 18 en 25 april

Starttijd: 10.00 uur

Eindtijd: 12.00 uur

Vertrekpunt: MFA De Symfonie (buiten), Eilenbergstraat 250

Aanmelden: stuur een mail naar info@stichtingstraat.nl o.v.v. Bomenwandeling, uw naam, het aantal personen en de gewenste datum. U ontvangt een bevestiging.

Deel deze pagina: